discriminerend?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

Re: discriminerend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 16:53

Ja dat ken ik wel...
Maar ook maneges, ponyclubs die elkaar discrimineren, mag je het zo noemen? geen idee eigenlijk. de ponyclub bij ons heet de wildkamp, ik zat op een manege, als er dan wat meiden van de wildkamp langs reden met hun fjorden (ze hebben daar alleen maar fjorden en wat kleine ponytjes), hoorde je een aantal vanuit onze manege nar hen roepen: "ohw daar heb je weer stink-wildkakkers' ... terwijl er nooit iets tussen deze 2 rijverenigingen is gebeurd, als je dan vraagt waarom krijg je als antwoord: "met hun stinkfjorden'..

het is maar wat je leuk vind
en zo ken ik dat ook wel met paarden en pony's... mensen die een bepaalde soort pony of paard af lopen te kraken

belachelijk

anouk1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 19:38

kan ik me soms ook mateloos aan storen

" ooh en tinker ooh. dat zijn slome beesten ' om dat soort dingen kan ik me soms dood aan ergeren

en dan gaan ze staan opscheppen over hun eigen paard jaa.. die van mij kan dit en dat zo goed die van jouw absoluut niet

groetjes

Lizzzzz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-05 12:05

Zo iemand hebben wij ook bij ons op stal en maar verkondigen dat haar paard zo geweldig is enzo!
Maar heel veel mensen willen daarom dan niet met haar buiten rijden..

Ik heb onze hoefsmid ervan verzekerd dat mijn mini ijzertjes moet (ze heeft achter gevolige hoeven en loopt heel vaak voor de kar buiten) hij was gister geweest en toen zei die van: o nee die hoeft geen ijzers (terwijl je hel alleen in draf kan zien (heb ik ook gezegd) maar hij heef tmijn fjord volgens mij ook beslagen, maar die had het toen ook zeker niet nodig.. Is dit dan ook een vrom van discriminatie?!