Sammie schreef:Of per pb, mag ook hoor
Ik was eerst !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sammie schreef:Of per pb, mag ook hoor
(liefst gratis) Ritmisch schreef:Ff een vraagje, Wanneer stond dit precies in de Paardenkrant??? ik heb het namelijk gemist......
Want je kunt vast niet met zn tienen ingelogd staan...
op een vrijdagavond ofzo.
.
Venetia schreef:Hmm, er moet wel een schema opgesteld worden dan, als het ww aan bokkers openbaar wordt!Want je kunt vast niet met zn tienen ingelogd staan...
Citaat:Begroting 2006 behandeld
De presentatie van de conceptbegroting 2006 was een belangrijk onderwerp op de agenda van de Ledenraad. Al enige jaren zijn de tarieven van het KWPN niet meegegroeid met de stijgende kosten van levensonderhoud. Eerder is al aangegeven dat een indexering van alle tarieven niet uit kan blijven. In de concept begroting 2006 zijn de tarieven dus voor het eerst sinds lange tijd geïndexeerd. Het lidmaatschap van het KWPN wordt steeds breder en aantrekkelijker. In de conceptbegroting 2006 is verwerkt dat KWPN-leden gratis toegang krijgen tot de internetsite www.KWPNStallion.com. Deze internetsite met alle informatie over KWPN-hengsten zal vanaf 2006 dus voor leden gratis beschikbaar zijn.
unamie schreef:gezellig met z'n allen in de rij voor wat informatie van een hengst![]()
als je eenmaal ingelogd bent.. kun je ook het wachtwoord veranderen![]()
dan heb je de site helemaal alleen voor jezelf op elk uur van de dag..
Mariek87 schreef:Is dat zo? Is mij nog niet gelukt, maar dat zullen ze van school wel zo geregeld hebben, omdat anders al die irritante leerlingetjes het wachtwoord gaan veranderen en niemand meer op de site kan komen
krijg je het daarna weer terug