Manhattan

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rox04

Re: Manhattan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-05 20:25

ja dat is wel zo maar ik vind het belangrijk dat het karakter goed is, dus niet gemeen. Als ze heet worden heeft dat ook wel te maken met de vechtlust. Maar onze Haarlem is echt een paniekhaas, hoop dat haar nakomeling wat relaxter zal gaan worden qua omgang.
Wel leuk wat je dat doet, fokken, zadelmak maken en dan uitbrengen in dressuur op concour en dan weer met de volgende opnieuw beginnen. Is toch iedere keer weer een uitdaging lijkt mij.

xCarlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 20:37

Ja, is het ook zeker!! Ik vind het het leukste wat er is! Een paard wat niks kent alles leren! Een heerlijk gevoel is dat! Voila (Dat paard dan:P) Is heeeel makkelijk en nuchter!! Onze bak ligt naast een voetbalveld!! (lees idiote kleine voetballertjes die tegen het hek schoppen en schreeuwen) en daar geeft ze niks om.
Ook omgang met andere paarden is wel goed. Ik had de andere merrie bij haar in de wei gezet en ik dacht dat die andere merrie de baas wel was.. maar nee hoor.. Madame Voila speelde de baas. Moest er wel om lachen haha...

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 21:02

Hooi,

nou als het goed is krijg ik er binnenkort eentje bij te rijden.
hij/zij word binnenkort zadelmak gemaakt en dan mag ik ermee gaan beginnen. ik weet dus helemaal niets van het beestje af maar hij/zij komt van een eigenaar die er verstand van heeft dus ik heb er wel vertrouwen in. als het allemaal goed gaat en klikt, gaat het paardje in het verloop van het jaar ook mee op concours. het enige dat ik ervan weet is dat het paardje 4 jaar is, niet zo'n hele grote en met 2 weken van de wei afkomt...

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 07:35

Suzan1 schreef:
Citaat:
Hij is nu 6.
Z springen en Z1 dressuur.
(bedenk er wel even bij dat ik niet een professionele ruiter ben, dus dat hij me dikwijls nog moet helpen in het parcours)

das natuurlijk wel heel erg hartstikke knap he? Zijn niet zoveel paarden (en ruiters! ) die dat voor elkaar krijgen.

krijg er direct een kleur van. thanx....