Farrington?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XUlyssesX

Re: Farrington?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 15:25

hallo

ik kan wel wat over het karakter van Farrington vertellen.
ik vond het totaal geen hengstenstreken hebben.. echt een lieverd.

voordat ik hem in de stapmolen ging zetten bij vdl moesten er bandage's om, omdat hij dus een blessure vroeger had opgelopen. en je kon ze gewoon om en af doen bij hem in de stal terwijl hij los stond. je moest natuurlijk wel oppassen maar hij heeft nooit iets geprobeerd.
op weg naar de stapmolen was er ook geen probleem

kwa karakter is hij dus een super keuze.

ik hoop dat je hier ook iets aan hebt.

Kajanus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 15:44

En dit is mijn Farrington x Flemmingh die door mag naar de tweede bezichtiging..
Afbeelding

weule

Re: Farrington?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 19:21

Ik moet zeggen dat ik de farrington X flemmingh heb zien lopen woensdag en het een knap paard vond!! liep erg sterk!... en ik ken farrington ook persoonlijk hij heeft een jaar of 8 bij Olthof op stal gestaan... en daar heb ik hem ook regelmatig in de molen gezet.... helaas heeft hij nooit in de sport gelopen.. als 4-jarige heeft hij een ernstig ongeluk gehad, en is in 1 jaar tijd een keer of 8 geopereerd aan een gebroken been, ik meen rechtsachter... hij mocht ook alleen maar stappen en dan met bandages.. anders werd zijn been te zwaar belast. Ik heb ook een stuk of 5 van zijn nakomelingen ingereden... heel makkelijke paarden, erg fijn karakter.... en ik vind zijn nafok over het algemeen goed, hoop dat ze een keer een hengst van hem goedkeuren..... misschien deze wel... (farrington X flemmingh)

gevonden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 21:38

he kajanus, wat een gave hengst, mijn farrington is bijna exact hetzelfde getekend, heeft alleen op de oinker voor voet een klein wit sokje, hou me op de hoogte van de verringtingen van jouw hengst. Vind het leuk dat er weer eens een farrington zo goed gaat. helaas is dat de laatste tijden niet meer gebeurd. Succes!!!

Kajanus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 23:06

Dank jullie wel en ik hou jullie zeker op de hoogte,... allleen het duurt nog zo lang .. maar goed het is wel beter voor hem kan hij nog meer ontwikkelen ... en een beetje rust tussen door is ook wel goed