Utopia stam?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rochiril

Re: Utopia stam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 21:04

Jep de oma van mijn paardje is Carla Utopia, die vervolgens de merrie Iris utopia voortbracht, de moeder van Umay Utopia, mijn ruintje. vader is Opan v. Peter Pan. Helaas is het juist vaders kant wat er waarschijnlijk voor gezorgd heeft dat hij erg klein is (1.57m momenteel) Een braver paard kun je echter niet vinden, beweegt erg goed, lekker ruim en ook springen is geen probleem, en is daarbij van niets bang of onder de indruk, lekker nuchter paard.
hier nog even zijn stamboom: http://www.allbreedpedigree.com/index.php?query_type=horse&h=UMAY+UTOPIA&g=5&cellpadding=0&small_font=1&l=] en foto's in mijn profiel.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 07:17

Ik train een paard voor een kennis van mij en die komt ook uit de utopia stam: Tinkerbell Utopia is een 5 jarige stermerrie v. Peter Pan x Burggraaf x Le mexico. Ze is ongeveer 1.70 groot. Ik weet niet precies de merrie's die erin voorkomen!
Afbeelding
Afbeelding

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-05 12:14

sandradeboer schreef:
De Utopia stam is sterk vertakt en bestaat, bij mijn weten, uit enkele duizenden paarden..

Wellicht dat Tonk je zelf iets meer kan vertellen; ze houden (zie hun website) hun fokgegevens goed bij.
Staan de San Remo's al te koop?

ik heb geen idee laast volgends mij wel 1maar weet het niet zeker mischien kun je ze eens mailen ?

steffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 18:24

de afstamming van die van mij is: Contango x Equador, Haar moeder is Jolly utopia, de moeder van Jolly is fantast utopia en daar de moeder van is Winde utopia.

Het is echt een super paard, wat heel graag voor je wil werken. En dat het dressuur werk 0ook echt in dr hgeeft