Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_Sheila_ schreef:En wat kost een Zwarte Andalusier hengst, 5 jaar , goed bereden, kan ook de spaanse pas, met papieren dan ongeveer?

PatriesjeMR2 schreef:Of dat jij het anders ziet?? Zou kunnen natuurlijk...

blensink schreef:_Sheila_ schreef:En wat kost een Zwarte Andalusier hengst, 5 jaar , goed bereden, kan ook de spaanse pas, met papieren dan ongeveer?
Nouja of ze goed bereden zijn weet ik niet normaal gesproken worden ze allen voor de fok gebruikt.

Sunshine1 schreef:gewoon een leuke gezonde andalusier, zoiets als wat jullie troep noemen
winniejlover schreef:moet j ff kijke op www.stal-baroque.nl!
das een andalusierfokkerij bij mij in de buurt!
egt superleuk!
je kan ook paarden kopen en de prijzen zien
ze hebben een zwarte andalusierhengst in de verkoop gehad van 5 jaar die koste 17000 euro
maarja zwarte andalusiers zijn natuurlijk het duurste!
xxx
Elskevree schreef:Lusitana klopt, Ik ging vorig jaar bij een paar fokkers in Spanje kijken. Budget 10.000 euro voor een 3-jarige hengst. Moet je toch best een leuke schimmel voor kunnen kopen, dacht ik. Helaas wat voor brandhout ik niet heb langs zien komen... Ik heb maar 2 paarden gezien die ik leuk vond: een leuke bruine hengst 2 jaar voor 12.000 euro, die was de beste van allemaal en een leuke 5 jarige schimmel 24.000 (oeps). Ben helaas zonder paard naar huis gegaan.
blensink schreef:Ik snap je, alleen over het oplichten ben ik het niet zo eens. Wij verkopen onze produkten ook zo goed mogelijk maar we zijn geen oplichters.
Voor een goed produkt kun je meer vragen en net wat de gek ervoor geeft.
Er zijn hier zoveel fokkers en ja zowel betere als slechtere. Gelukkig kan je als koper altijd beslissen of je er wel of niet voor gaat en zolang de slechtere fokkers gewoon hun paarden duur blijven verkopen zal dat altijd zo blijven. Maar of het nou echt oplichters zijn? Dnk het eerlijk gezegt niet.