Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sarabande schreef:Citaat:
Hasken heeft 7 Gelderse paarden maar noemt zich met drie jaar fokkerijervaring geen deskundige.
Zie je op het platteland ook vaak, nieuwelingen die de boel wel even willen komen herorganiseren.
Dat duurt meestal niet zo lang.
Maar ik ben het eens met de stelling dat een Gelders paard een Gelders paard moet zijn en b.v. geen Duits paard.
Wordt de site van AVL nu een stuk leger????

Brennie schreef:....vond de jury haar te grof, ... Vind dat er zorgvuldiger moet worden omgegaan met oude lijnen, aan beweging alleen heb je niets.

Ilindra schreef:hmm, mijn bericht is verwijderd zie ik
Ik zette alleen wat vraagtekens bij de verkoopbaarheid aan de hand van cijfers gehaald op de stamboekkeuringen van dit jaar van het rijpaard van Sarabande in vergelijking met het gelderse paard van Janna 19
Deze cijfers zijn gewoon te vinden op de site van het KWPN onder het kopje uitslagen en zijn gewoon openbaar.
In de wereld van Bokt blijkbaar niet........
Onderschrift blijkt wderom te kloppen
joostvangestel schreef:Maar als je critici de mond wil snoeren, ga dan maar in China wonen. Daar worden alle websites die kritiek durven te leveren op de regering simpelweg gesloten.
joostvangestel schreef:we gaan hier ook niet jouw paarden onder de loep leggen en wat er precies allemaal aan mankeert. En zoals je zelf weet is geen paard perfekt, dus zullen we ook wel wat aan die van jou vinden.
Ilindra schreef:joostvangestel schreef:we gaan hier ook niet jouw paarden onder de loep leggen en wat er precies allemaal aan mankeert. En zoals je zelf weet is geen paard perfekt, dus zullen we ook wel wat aan die van jou vinden.
Ga gerust je gang, wat openbaar is is openbaar........
Ze zijn allemaal te vinden via het KWPN, KNHS en www.gelderlanderhorse.nl
Namen:
Lisavivera=LoekxGoudsmid
Ilindra=DonauxMaurits
Angelo=KossxDonau
Ustinov=HeroxDonau
atiefFoto van Ustinov in mijn avatar spreekt trouwens al voor zich

hoera schreef:Ilindra schreef:hmm, mijn bericht is verwijderd zie ik
Ik zette alleen wat vraagtekens bij de verkoopbaarheid aan de hand van cijfers gehaald op de stamboekkeuringen van dit jaar van het rijpaard van Sarabande in vergelijking met het gelderse paard van Janna 19
Deze cijfers zijn gewoon te vinden op de site van het KWPN onder het kopje uitslagen en zijn gewoon openbaar.
In de wereld van Bokt blijkbaar niet........
Onderschrift blijkt wderom te kloppen
Ik hoop dat je mijn reactie daarop ook gelezen hebt idd jammer dat de berichten verwijderd zijn !!!
En weet je in maar ook buiten de wereld van bokt is enige vorm van beschaving gewenst ........................... dat was met jouw opmerking ver te zoeken !!
joostvangestel schreef:Laten we het zo zeggen: ik vind het bijzonder jammer dat een topic over iets opbeurends als het oprichten van een genootschap te bevordering van het Gelderlanderpaard wordt verstoord door opmerkingen over een zogenaamd willekeurig KWPN paard wat als voorbeeld aan de schandpaal gehangen moet worden.
Ik hoop voor jou dat de topicstarter het je niet kwalijk neemt dat je dit topic bewust om zeep helpt.
Gaarne nu allemaal weer over Gelderlander paarden, want anders begin ik de indruk te krijgen dat dit wordt gezien als een persoonlijke kruistocht tegen bepaalde gebruikers, niet als wat de titel zegt:
Gelderlander ideale paard van bosrit tot topsport

Pipo schreef:Ook wel: tweede wet van Newton (als mijn parate kennis nog deugt).Actie reactie heet zoiets toch?
joostvangestel schreef:Niet zo heel ver. Ik ben vorige week nog in Kanton geweest. 9 uur vliegen..