Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Suzanne F. schreef:Moet helaas nog jaartje wachten maar volgend jaar gaat die van mij zeker voor!
daantjuhhh schreef:Mooi paardje.
Vind hem niet verkeerd.
CGJ12 schreef:daantjuhhh schreef:Mooi paardje.
Vind hem niet verkeerd.
Ik wel.
Of mag ik dat niet zeggen hier?
Dan heb ik niks gezegd.....
ThePast03 schreef:Als ik jou was zou ik je hengst eerst eens laten beoordelen door een stal die hengsten klaarmaakt en uitbrengt op hengstenkeuringen.
Als die hem de moeite waard vinden zou ik hem ook gelijk daar laten zodat hun hem kunnen voorbrengen.
Als je jezelf nog afvraagt of de manen los of ingevlochten moeten worden ben ik anders bang dat de HK een grote teleurstelling voor je gaat worden.
En dan ben je een hoop geld kwijt voor niets.
CGJ12 schreef:Suzanne F. schreef:Moet helaas nog jaartje wachten maar volgend jaar gaat die van mij zeker voor!

JW18 schreef:wij hebben er volgend jaar als alles goed gaat er een voor.
nl. Sir Sinclair x Amor x Pericles.
JW
daantjuhhh schreef:Ik hou er rekening mee dat het een jong paard is en dus nog niet uitgegroeid.
DunDijk schreef:Maar die manen blijven voorlopig zo dan zijn de knotjes mooier
Citaat:Van mij mag je alles zeggen.
Ik hou er rekening mee dat het een jong paard is en dus nog niet uitgegroeid.
Daarbij kan je van een foto de kwaliteiten van een paard niet zien.
Ik kan niet zien of hij super kan sjouwen of dat hij super kan springen.
Daarbij gok ik dat de eigenaar wel denkt dat hij kans maakt.
Keuring kost namelijk veel geld en dat doe je niet als hij helemaal geen kans maakt of geen kwaliteiten heeft.
En als ik het goed begrijp is hij niet van de TS maar van iemand op die stal.?????
ThePast03 schreef:Als ik jou was zou ik je hengst eerst eens laten beoordelen door een stal die hengsten klaarmaakt en uitbrengt op hengstenkeuringen.
Als die hem de moeite waard vinden zou ik hem ook gelijk daar laten zodat hun hem kunnen voorbrengen.
Als je jezelf nog afvraagt of de manen los of ingevlochten moeten worden ben ik anders bang dat de HK een grote teleurstelling voor je gaat worden.
En dan ben je een hoop geld kwijt voor niets.

CGJ12 schreef:daantjuhhh schreef:Ik hou er rekening mee dat het een jong paard is en dus nog niet uitgegroeid.
In de lengte wel........
En al springt een hengst voor 95 punten, als hij op type nauwelijks 60 waard is háált hij de kooi niet eens.............
daantjuhhh schreef:ach je weet het nooit daar.
vorig jaar kwam er een gribaldi door die niet eens kon stappen.
(niet geheel onbelangrijk daar)
Samsam schreef:Van onze stal gaat een Gribaldi x L.A. Met als doel om de ster te halen.
gidOnNadrOit schreef:hallootjes!!!
ik wil wel met mijn veulentje.. er staat bij heel veel zown naam × nog een naam.. die achterste naam..is dat de opa ofzo?? ik weet alleen dat zijn vader Bazuin is en zijn moeder Marleen.zijn overgrootopa is overigens Uniform.