, het lukt me niet om fotos te plaatsen
off topic:
DeBje, hoe oud is kazoo?
mijn paardje heeft ook die kleur (sabino bont)en nu zijn er mensen die zeggen dat ie over n paar jaar helemaal wit kan zijn, die van mij is nu 3,
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, het lukt me niet om fotos te plaatsen
!
jij bent toch meestal met Mila mee???

tenzij ik zelf een wedstrijd heb
dan komen we elkaar denk ik wel eens tegen

Scylla schreef:Ik rijd een sambertino x droomwals. Fijn paard maar kan verschrikkelijk heet zijn. Zal eens zoeken naar een foto.
Whoopi schreef:
Het paard links op de foto is een 2,5 jarige Samber x Komeet
combo schreef:Op stal mansour in Arnhem staat ook een samber afstammeling
ilonaz schreef:ik ben de zus van pally en heb ookn metall x samber, het lukt me niet om fotos te plaatsen
![]()
off topic:
DeBje, hoe oud is kazoo?
mijn paardje heeft ook die kleur (sabino bont)en nu zijn er mensen die zeggen dat ie over n paar jaar helemaal wit kan zijn, die van mij is nu 3,
,heb gister KWPN gebeld, onderzoek was gedaan, nu moesten ze t nog in orde maken, ze had er spoed bij gezet, zal me benieuwen
ilonaz schreef:nee,heb gister KWPN gebeld, onderzoek was gedaan, nu moesten ze t nog in orde maken, ze had er spoed bij gezet, zal me benieuwen
miisshOrse schreef:Wat vinden jullie van Pedro, en wat voor merrie vinden jullie er het best bij passen?
RUBYWHITE schreef:Ik weet t al, Komeet x Nimmerdor x Duc de Normandie (moederlijn Goedele keur - Ulla ster pref - Joliska - Wil)...
Klopt dat?
Whoopi schreef:RUBYWHITE schreef:Ik weet t al, Komeet x Nimmerdor x Duc de Normandie (moederlijn Goedele keur - Ulla ster pref - Joliska - Wil)...
Klopt dat?
Ja, dat klopt, waar ken je deze bloedlijn dan van?