Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
frenia schreef:heb al even getwijfeld om er eentje te kopen...vond hem alleen zo duur... (ik heb manen- en staartborstels van ongeveer €2 dus daarmee vergeleken is deze behoorlijk duur...)
want ik heb hem nog niet gekocht...snowdon schreef:Is die Oster-borstel echt zo veel fijner als een gewone 'mensen'-borstel?
Equishine anti-klit wordt erg vaak gebruikt, ik kan moeilijk geloven dat dat de boosdoener is... Misschien wel in combinatie met iets ofzo...
Overigens is afbreken niet zo heel slecht, het groeit vaak dikker en sterker terug...
rommulus schreef:mischien moet je lowara eens vragen hier op bokt die heeft een tinker met super manen
rommulus schreef:mischien moet je lowara eens vragen hier op bokt die heeft een tinker met super manen
irish_lady schreef:rommulus schreef:mischien moet je lowara eens vragen hier op bokt die heeft een tinker met super manen
Denk dat de mijne er ook wel mag wezen met manen van 1,40
Citaat:Overigens is afbreken niet zo heel slecht, het groeit vaak dikker en sterker terug...
Citaat:Ik vraag me namelijk af waarom mijn tinker in de zomer zo erg schuurt...

Whoopietjuh schreef:Probeer dat spulletje Mister Magic eens!
Gebruik ik voor m'n verzorgtink ook, is superspul.

waarom weet ik niet maar de borstel komt gemakkelijker door knopen etc.