Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Riant schreef:Hey Sharoon wat leuk !! heel erg veel plezier en succes ermee meid !
Karin schreef:Ik wilde net Black Magic gaan melden in dit topic, maar ik zie dat Lotje85 me al voor is geweest.
Een geweldige merrie, gefokt door internationaal endurance-amazone Marjolein Vos uit haar eerste endurancepaard (een Trakehner merrie). Ik heb hen inmiddels een aantal keren in actie gezien op de langere...........

Lotje85 schreef:Ja dat kan zeker. En met een Bachelor nakomeling sla je nooit een dom figuur op de keuringen... Voor meer informatie zou ik even kijken op http://www.nrps.nl
Met lichte ataxie (vermoedelijk aangeboren) Baloe is een Bachelor x Nucari. Hij is 1.65 hoog. Zn moeder was maar 1.54, dus ik vind dat bachelor toch wel vergrotend fokt 

Lotje85 schreef:Leeftijd maakt niets niet uit. Je doet als eerste mee aan de provinciale keuringen. Daar schrijf je je paardje in bij de goeie rubriek (die is gebonden aan leeftijd, NRA of NPA, geslacht enz) en daar kun je zien of hij in de smaak valt. Over het inschrijven e.d. is nu nog geen informatie te vinden, omdat de provinciale keuringen pas weer in 2006 van start gaan.

sharonaollie schreef:machie Erg leuk paardje.en ze hebben zo te lezen allemaal een beetje hetzelfde karakter leuk om te lezen...
Hij is ook erg leuk, maar ook erg eigenwijs
En gaat graag op ontdekking uit. Veel paarden lopen met buitenritjes vaak hetzelfde rondje als je ze zelf laat lopen, Baloe juist niet! Als we meestal links gaan, en ik geeft hem de vrije keuze, gaan we dan rechts