Copper, de tussenstand

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 11:06

Bij mijn verzorgpaard op stal werd een paar jaar terug een veulen geboren met Pasen. De P was aan de beurt dit jaar, en we mochten hem niet eens Paashaas noemen Tong uitsteken .

Succes met wachten verder, ik ben benieuwd naar de foto's als hij of zij er is.

Mika

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 11:44

Oh wat spannend!!!!

Maar als ik deze foto's zo zie moet Mika's uier nog heel veel groeien... Huilen Dus dan zal dat ook nog wel even duren..... Huilen Huilen

Ik las dat Tammy van Max ook zoveel ligt, net als Copper, maar Mika rent nog gewoon keihard rond door het weiland, loopt gewoon de hele tijd te grazen... Zo zie je maar weer hoeveel verschil erin zit...

In ieder geval wens ik je heel veel succes en geduld tijdens het wachten, en wie weet, morgen is het ook nog pasen....... Haha!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 12:52

Inmiddels heeft ze ook (melk)vlekken op haar benen.

Ik heb haar net in de wei gezet. Misschien gaat ze wel in het zonnetje veulenen. Het is igg mooi weer daarvoor.

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 13:02

Ow jeetje zeg, dan zal het een paasveulen worden! Spannend. Hou je het nog een beetje??

Mika

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 13:06

Ik duim voor je hoor!!!!!!!

Het is een mooie dag om een veulen krijgen..... Haha!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 13:15

Ludo schreef:
Ow jeetje zeg, dan zal het een paasveulen worden! Spannend. Hou je het nog een beetje??

Mijn ouders kunnen het woord veulen niet meer horen, dus zolang bokt er is...
Maar ze zijn zelf wel erg zenuwachtig. Mijn moeder heeft ooit 1x een geboorte gezien, mijn vader nog nooit. Dus bij iedere beweging die Copper maakt bellen ze mij op. (ze kunnen Copper vanuit hun keuken zien)
Ook als ze gewoon rolt... Haha!

Ik heb ondertussen toch een beetje een slaaptekort. Maar dat zal vanzelf wel wennen, hierna is de volgende al weer bijna aan de beurt Knipoog

Mika

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 13:21

hahhaha, ik ken dat van je ouders..........
Mijn ouders wonen in België, dus niet echt naast de deur, en mijn vader belt iedere keer "hoe is't met de pony, is er al wat?? Je moet wel gelijk bellen hoor als er wat komt"........hahha

Hij weet niet zo heel veel van paarden en eergisteren heb ik me echt doodgelachen, belde hij weer op met de vraag hoe het met de pony was, vervolgens vraagt ie : "heeft zo'n veulen ook gelijk hoefijzers als ie geboren wordt??" Haha! Hij was bang dat Mika helemaal beschadigt zou worden met de geboorte..... *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 13:58

Wat een spanning he, ik mag snachts niet eens de tv meer mee naar boven nemen. Mijn vriend zegt dat als ze rustig is er niks aan de hand is.
Tammy haar uier loopt nu aan 2 kanten vol maar ik heb zelf het idee dat we nog even moeten wachten. Er hangt wel doorzichtige vloeistof aan maar haar uiers zijn denk ik nog niet ver genoeg gezakt. Geen paasbaby voor ons in iedergeval.
Afbeelding

Ja zie maar eens een foto te maken onder de buik van zo'n ukkie !