hoi,
Ik heb ook een merrie gehad van Sultan, het was een prachtige merrie en ik was op slag verliefd.
Alleen heb ik er niet zoveel geluk mee gehad.
Ik heb haar ruim een jaar gehad maar dit paardje was helemaal de weg kwijt.
de rede ben ik nooit echt achter gekomen.
Tijdens het rijden was het 1 bonk stress en vloog alle kanten op en steigerde telkens weer, met gevolgen van dien(ik er enkele keren onder gekomen)
Met heel veel pijn in mijn hart heb ik haar weg moeten doen omdat ik er bang voor werd.
Het vreemde van dit verhaal is, wanneer ik naast haar stond, ze ging kauwen als een veulen(onderdanig?) en zo lief, maar zodra ik er op zat veranderde ze, ze was dan helemaal in paniek.
Ik heb er alles aan gedaan maar het is me niet gelukt.
Ik heb een heel goed adres gezocht, deze mensen wisten hoe ze met dit soort paarden om moesten gaan.
Ze dachten dat dit paard helemaal getraumatiseert was.
Tot op de dag van vandaag mis ik haar nog.
Ik heb haar levensloop na mij op de voet gevolgt.. ze heeft het nu erg goed, maar ze is na mij nog bij 2 andere mensen geweest waar ze het niet goed had. ik heb haar terug willen kopen maar kreeg niet de kans!!
Of ze was al weer weg of de mensen zeiden dat ze haar niet hadden.
Nu staat ze op het land met 9 anderen paarden en er word niet meer op gereden. ze heeft nu rust, en geniet van de veulens om haar heen.
maar goed...
sorry voor dit lange verhaal
, maar het trof me en ik moest het even kwijt.
Ik weet zeker dat deze problemen niets te maken hebben gehad met haar vader Sultan, daar heeft ze dat gevoelige van over gehouden.

Dit is mijn topper

En zoals ik al zei... altijd knuffelen!