Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ineke2 schreef:Als je helemaal moet stoppen met rijden voor je knieëen kun je misschien wel gaan mennen?
Nouja succes in elk geval, hopelijk mag je nog blijven rijden.
Birta schreef:Wat vervelend van je knieen, succes!
Je meeste vragen zijn wel al beantwoord, maar nog wat kleine puntjes waar je misschien nog niet aan had gedacht:
- een ijslander is een stuk kleiner, en daar zijn de meeste stallen niet voor gebouwd. Een ijslander op een 'normale maat' stal kan dan dus OF niet naar buiten kijken (extra verveling) of zal zoveel met zijn hoofd omhoog staan dat het niet gezond is!
- als jij nu knieproblemen hebt, is het misschien reeel dat je, ook met een ijslander, het af en toe rustiger aan moet doen met rijden. Wel zo handig als je paardje dan lekker buiten staat...hoef je je daar toch minder zorgen over te maken.
Trouwens, als je wedstrijdgericht bent: het rijden van de gangen is een enorm leuke uitdaging, en er worden veel wedstrijden georganiseerd.
Maar (hoe leuk IK ijslander dan ook vind), ik hoop eigenlijk vooral voor je dat je toch je eigen paard kunt houden!!!
)
ik ben gewoon niet te harden voor mijn omgeving op het moment.....
echt chagerijnig (en dat terwijl het schitterend weer is en mijn meisje super loopt en vet tölt.... wat zou je nou nog kunnen wensen...)

Ze gaan allemaal graag naar stal, daar kunnen ze lekker droog staan en op hun gemak kuilgras eten. Overdag staan ze in een kudde en vermaken ze elkaar prima