Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
NathalieW schreef:http://www.dalhoeve.nl/cgi-bin/Dutch/Default.htm
en dan bovenaan hengsten..staan er een aantal maar ik zou echt niet weten wat het beste zou zijn voor je merrie...
Zie ik dat je merrie ietsjes lang in de rug is? Zou je kunnen verbeteren natuurlijk?!
kus judith Witvenhester schreef:Ik vind het wel fijn dat jullie allemaal mee denken voor mij. Maar ik zou graag over de hengst die je mij aanbeveelt meer info willen als je dat hebt.kus judith
Desire schreef:Het beste kun je dat aan hun overlaten, die hebben er veel meer ervaring mee en ze zullen ook geen combinatie aanraden waarvan ze van te voren zeker weten dat het niet goed uitpakt natuurlijk, want dan halen ze hun naam naar beneden!
Sammie schreef:Desire schreef:Het beste kun je dat aan hun overlaten, die hebben er veel meer ervaring mee en ze zullen ook geen combinatie aanraden waarvan ze van te voren zeker weten dat het niet goed uitpakt natuurlijk, want dan halen ze hun naam naar beneden!
Maar toevallig raden ze je wel altijd een combinatie aan van hun eigen hengst en als je naar een andere hengstenhouder gaat zal hij hetzelfde doen. Ooseven zou ik dus afraden, onder andere vanwege z'n achterbeen en z'n gebrek aan knieactie.