Je moet het ook niet te letterlijk nemen denk.
Garantie heb je nooit....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bobbie2 schreef:Ik snap wel wat Duveltje bedoeld CGJ12.
Je moet het ook niet te letterlijk nemen denk.![]()
CGJ12 schreef:Bobbie2 schreef:Ik snap wel wat Duveltje bedoeld CGJ12.
Je moet het ook niet te letterlijk nemen denk.![]()
Ik garandeer je dat je een keer dood gaat...
Loopt je paard meteen bij de 'top' in de Pavo-cup. 
kweenie schreef:Jongens, het is toch niet zo moeilijk: Men fokt een paard en zet er t.z.t. gewoon Hans Peter Minderhout op.Loopt je paard meteen bij de 'top' in de Pavo-cup.
En wees nou eerlijk, dan heb je toch een topper!
Jan_VT schreef:
Die koe moet dan toch wel van niveau zijn!

Pipo schreef:Jan_VT schreef:
Die koe moet dan toch wel van niveau zijn!
Wat een onzin, ik weet niet hoevaak je op een landelijke wedstrijd komt. Maar daar zie je weinig kwaliteit in het Z hoor. Gisteren zag ik er nog meerdere die kreupel liepen of een slag in het wiel hadden. EN die lopen gewoon hun winstpuntjes in het Z.
Cayenne schreef:Mijn zwarte monstertje had Nimmerdor X Lucky Boy XX in zijn afstamming zitten en ging als een komeet qua dressuur![]()
Ik ga dus ook voor het springbloed
CGJ12 schreef:Cayenne schreef:Mijn zwarte monstertje had Nimmerdor X Lucky Boy XX in zijn afstamming zitten en ging als een komeet qua dressuur![]()
Ik ga dus ook voor het springbloed
Lucky Boy heeft uiteindelijk de dressuursport méér nagelaten dan de springsport...........
Heb nooit zoveel informatie over Lucky Boy kunnen vinden
Prima allround paardje hanneliesje schreef:Wat een onzin allemaal uit een matige vader en moeder komt nooit een heel goed dresuurpaard. Als je er een kent ben ik er heel benieuwd naar.