Als je onder dressuurpaard een voorbeenzwaaier voor de Pavocup bedoeld. Dan kan je beter een van die andere hengsten nemen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

annegti schreef:Contango is alleen bijna niet aan te komen toch? Kom je toch al snel bij een jongere hengst terecht als bv een Citango (wat ik op papier best een leuke combi vind met een Ferro)
Citango is een Contango x Jazz
Mariek87 schreef:[
Montender heeft geloof ik een 3tje op het straalbeen rechtsvoor.
[/quote]

Sammie schreef:Denk dat ze de Ferro merrie bedoeld/t

ceasario schreef:Mariek87 schreef:[
Montender heeft geloof ik een 3tje op het straalbeen rechtsvoor.
[/quote]
Waar komt dat vandaan??
Pipo schreef:Contenderbloed heeft zich allang bewezen in de dressuurbaan.............degene die jij noemt op Flemmingh na dan ( springpaard trouwens) nog niet.

Excuseme schreef:Pipo schreef:Contenderbloed heeft zich allang bewezen in de dressuurbaan.............degene die jij noemt op Flemmingh na dan ( springpaard trouwens) nog niet.
Das een kul argument aangezien Sandro Hit-bloed zich ook al lang en breed heeft gemanifesteerd. Dus Montender geeft net zo'n garantie op een dressuurpaard als een Sandreo.

Excuseme schreef:Dat is voor jou de maatstaf? GP nivo? Hoeveel Contenders lopen daar dan?

Pipo schreef:Ik vind de Gp een interessantere maatstaf dan een Pavocup ja.
Er lopen zat Contenders op internationaal nivo bij zowel het springen als dressuur.
karinna schreef:Hé, hé, eindelijk wordt er echt gesproken/gediscussieerd, ik ben aangenaam verrast.
De afgelopen paar minuten heb ik heerlijk zitten lezen!!
We kunnen het dus wel!!!