. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. 

Samsam schreef:Was jij er ook Annegti, of heb je hem bij Nijhof gezien?
joop007 schreef:zeker nooit jonge hengsten gereden ofzo...... echt belachelijk om commentaar te geven op het rijden van Bart naar aanleiding van enkele foto's.
CGJ12 schreef:Hiermee ben ik het maar gedeeltelijk eens.
Bart is één van de betere ruiters, maar er zijn inderdaad wel fraaier inwerkende ruiters te vinden.
Als Venetia daar een opmerking over maakt vind ik eigenlijk dat zij dat best mag doen. Zéker als ik kijk hoe fraai ze zelf op haar paard zit........
Suzanne F schreef:Ik vind Bart echt heel knap sturen en hij kan echt wel jonge hengsten rijden. Ik snap best dat ie zo een beetje voorzichtig is.
joop007 schreef:mijn reactie was niet naar aanleiding van iets wat Venetia schreef maar wat [naam verwijderd] schreef.....
joop007 schreef:voorwaarts- neerwaarts is het inderdaad niet,ik zeg ook nergens dat dat wel zo is..... maar als je daaro de baan in gaat met een neerwaarts paard scoor je daar echt geen plus punten mee bij de keuringscommissie, er staat ook bij 1 van de laatste foto's bij dat hij later wel lager ingestelt moest worden, maar dat moet altijd pas aan het eind (zie ook pavo cup etc ) bij die foto's kun je ook zien dat het paard gewoon braaf zakt en de hand volgt.Over die foto waarbij het bit een stuk uit zijn mond komt..... ten eerste weet ik niet wat daaraan vooraf is gegaan, misschien een bok of weet ik veel wat,kan daar niet over oordelen was er niet bij.
Ten tweede heb ook Salinero, Lingh etc weleens een moment met het bit wat verder uit zijn mond gezien.....
hoor je ook niemand over...
.vind niet dat je een ruiter wat dat betreft mag beoordelen op zijn rijden naar aanleiding van een foto waarop het bit wat verder te zien is, want dan houden we weinig goede ruiters over in nl.
, maar ik zie maar 1 foto waarbij het bit er aan de zijkant (te) ver uitsteekt,... Dees schreef:joop007 schreef:mijn reactie was niet naar aanleiding van iets wat Venetia schreef maar wat Dees schreef.....
Ach, als jij vind dat hier sprake is van afbeeldingen met daarop getoond voorwaarts-neerwaarts in ontspannen aanleuning.
Anoukie schreef:Misschien ligt het aan mij, maar ik zie maar 1 foto waarbij het bit er aan de zijkant (te) ver uitsteekt,...