Abgar xx, Lucky Boy xx.Het BWP stamboek heeft sedert voorjaar een nieuwe jonge volbloedhengst goedgekeurd.
Wilawander xx , Painters Row xx, Favoritas xx, Watermill swatch xx, ter dekking bij www.watermolen.net En zijn NIET oud.....
Watersmill watch kan ik niet vinden, Wilawander is volgens mij geen EV, painters row =Oldenburg, Holstein, Hannover, Unire.En favoritas is wel een volbloed maar geen E volbloed.Roven vind ik niet zo heel mooi, maar dat komt ook omdat ik niet echt op vossen val.De mooiste hengst van Nijhof vind ik Sandreo.Die vind ik ook wel wat van een engels volbloed weg hebben, maar dat is hij helaas niet.
Wilawander en de rest zijn raszuivere volbloeden hoor! Favoritas is russisch, Wilawander is duits.Wilawander heeft ook op de baan gelopen!
sorry, heb er ook echt de balle verstand van.Ik let alleen maar op het woorde Engels volbloed, en dat zag ik niet staan.
Er staat bij voor welke stamboeken ze goedgekeurd zijn, zoals bijv bij Roven staat KWPN. Maar dat zegt niks over de afstamming.
Voor Volbloeden met een aparte kleur:- Bruin Frame Overo- Cremello- PalominoAllemaal met vol J.C. papierenhttp://www.gestuet-falkenhorst.de/gfstallions.html
**Sit this one out XX is ook een engels volbloed hengst... www.staldepluum.nl **master speaker XXheb k stage gelopen