Oostblok paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Oostblok paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:07

Dat kopke he?

ceciel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 17:21

leuk beestje..!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 17:32

Sterre, een kennis van mij had ook een rus en die leek Precies op de jouwe. Hij had er echter wel papieren bij en het bleek een Latvian te zijn De jouwe lijkt er echt als 2 druppels water op. In de stamboom zat ook Hannoveraan en zelfs volbloed. Het paard zelf was ook fors gebouwd en zwart. Ook veel behang maar toch weer anders dan een fries.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 18:06

Ik ken ook een russische hengst, mega hals, veel manen, super trots fier beest en super braaf. Hij is al oud, maar het vuur zit er nog in.

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:05

Typische russische trekjes? Drinkt hij regelmatig wodka ofzo?

Grappig dat mensen dat weten te typeren als ze nog nooit in Rusland zijn geweest. Tis wel een imposant paard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 13:51

gabrycha schreef:
Typische russische trekjes? Drinkt hij regelmatig wodka ofzo?

Grappig dat mensen dat weten te typeren als ze nog nooit in Rusland zijn geweest. Tis wel een imposant paard

Op wie slaat dat nou?

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 13:55

Ja op die van mij! Ik heb het in mijn bericht over typische Russische trekjes en daar bedoel ik mee dat mensen die dus wel meer van Russen afweten in hem dingen herkennen! Ikzelf helemaal niet, maar er zijn dus dingen die blijkbaar typerend zijn voor Russische paarden....zoals bijvoorbeeld hard werken, koelbloedig, harde benen etc.

Maar ach mijn topic was dit niet en nu gaat het ineens over meneer Harmsen!!! Das wel grappig....

Adrija

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:07

daffodil schreef:
Jmaar er zijn dus dingen die blijkbaar typerend zijn voor Russische paarden....zoals bijvoorbeeld hard werken, koelbloedig, harde benen etc.

Ik herken het ook wel.. typische trekjes of karaktereigenschappen, vooral cool in het hoofd, ook nadat ze een dagje/tijdje niet zoveel hebben gedaan.
En die namen van die Letlanders.. Adrija, Geja, Azarts, Mozarts (wat ik me kan herinneren..)

Lante

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:17

Hari heet mijn poolse wielkapolsky koni of zoiets!
De moeder heet Hardy en oma ook zoiets.