Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar daarna he... Je pakt zo snel een kou en natte paardjes ook. Als ik Chub een zweetdeken opleg is die na een minuut of 20 verzadigd (zodra het vocht op de deken komt te liggen, neemt die niets meer op uit de vacht! Integendeel!). Haar ondervacht is dan nog echt niet droog...
Citaat:ja jij scheert winterdag, denk dat nicole zomerdag bedoelt... heb er idd ook wel eens aan zitten denken maar dat is geen optie nee
) merken jullie ook dat een tinker een snellere ademhaling (in rust) heeft dan een wp? Misschien dat dit er ook mee te maken heeft met het snellere zweten??? 
Suzanne vd schreef:Even een vraagje (offtopic misschien maargoed) merken jullie ook dat een tinker een snellere ademhaling (in rust) heeft dan een wp? Misschien dat dit er ook mee te maken heeft met het snellere zweten???

al was ze daarna helemaal stuk....ze heeft het toch maar gedaan.
heel irritant vooral in de winter Soxje schreef:Het ligt er misschien ook aan of je behoorlijk inspannende ritten maakt. In de binnenbak na een uur intensief lessen droop het zweet ook van Sox af. Nu vandaag, na een behoorlijk lange buitenrit met veel galop ook. Maak ik een rustige rit dan zweet ze amper. Nu mag ze ook wel wat kilootjes kwijt met d'r grasbuik maar dat komt straks vanzelf, maak ik me niet zo druk over. Het is in ieder geval een van de weinige tinkers die een endurancerit van 36 km heeft uitgelopenal was ze daarna helemaal stuk....ze heeft het toch maar gedaan.
en dat er dan met mn tinkie gelachen wordt...
.frenia schreef:Even off-topic: maar zijn er nog mensen die al eens een endurance met een tinker hebben meegedaan?
Ik wil dat wel eens proberen: zo'n initiatie van een 30tal km...
We rijden in de zomer regelmatig zo'n 40 à 50 km per dag en vaak ook dat twee dagen achter elkaar, maar toch durf ik me niet zo goed inschrijven...bang dat ik als allerlaatste over de eindstreep komen dat er dan met mn tinkie gelachen wordt...