Jep, ik heb er 1 gehad. een hele grote schimmelruin van 3 jaar. Freestyle x Zeoliet x Luckyboy, paard was zeker 175 , kon draven zoals zijn vader, een super karakter, galop was minder. Was niet zadelmak. Wat mij opvalt is dat ze bijna allemaal een beetje heuperig zijn, net als de vader, vind ik niet mooi. Dit paard was een hoogbenige met reebenen en een echt lelijk hoofd, een flink ramshoofd, ws van moederskant.
Maar liet je hem los lopen dan zag je het niet meer, dan zag je alleen maar die geweldige draf, wat kon die gaan.
Ik heb helaas geen foto meer. Paard is al een jaar weg.
Wat bedeol je met heuperig? Dat de heupen uitsteken of zo? Dat had mijn merrie eerst ook, maar je moet het er gewoon aan rijden, dat is bij de meeste paarden zo
Het is mij nooit opgevallen, en als de mijne dat had, heeft ze er geen last van, want ze heeft supergangen, helemaal de galop, en ik vind het zeker niet 'lelijk' want ieder paard compenseert het wel weer met iets anders.
Barrage23
Geplaatst: 09-07-13 10:35
Hoi!
Een heeeel laat antwoord, maar ik heb een kleinzoon van Freestyle!
Ik ben hier net nieuw op het forum... Als u foto's/ informatie over mijn paard wilt (die van mij is een 'echte' Freestyle), laat maar weten!