Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Orola schreef:Dat snap ik, maar ze lijkt op een echte pony, op het eerste gezicht dacht ik dat ze niet zo supergroot was, maar met die emmer vergeleken...

Orola schreef:Dat snap ik, maar ze lijkt op een echte pony, op het eerste gezicht dacht ik dat ze niet zo supergroot was, maar met die emmer vergeleken...
ik dacht ook die is klein.. maar toen ik in Odetje dr profiel had gekeken dacht ik dat niet meer
_Miran_ schreef:Ik ben de trotse eigenaar van deze Shire![]()

Odetje92 schreef:Orola schreef:Dat snap ik, maar ze lijkt op een echte pony, op het eerste gezicht dacht ik dat ze niet zo supergroot was, maar met die emmer vergeleken...
Hoezo lijkt ze op een pony dan?
antoinetje schreef:Ik heb zelf geen paard maar ben wel van plan er 1 te kopen. De voorkeur zou uitgaan naar een Shire/Clydesdale, puur om het karakter. Ik ben op zoek naar fokkers die deze beautys verkopen maar kan echt NIETS vinden. Kunnen jullie mij helpen?
Dit staat waarschijnlijk in het verkeerde topic, ik weet niet waar anders te plaatsen..
fjordnina schreef:Robin Hood. En kijk ook even op het shire forum. Even goed googlen.
).