John-Boy, 1.45 hoog

Mr. Yenkins, 1.60 hoog
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

(en dan pik je dat toch even mee
) was ik toch al van plan voor mn andere merrie dus nu heb ik ineens 2 redenen
natuurlijk bepaalt dat mijn keuze maar dat hoeft heel bokt niet te weten want één slechte ervaring maakt nog geen slechte hengstenhouder niet
(en voor de geruststelling: ik bedoel geen slechte ervaringen met hengsten! enkel met eigenaren!!!)
alleen zal dat dan wel bij een andere rubriek moeten, niet? bij kraamstal ofzo... 
), en Tinca ziet er ook heel leuk uit!!!
ook voor mijn andere merrie!
)

Hij is wel vrij slank gebouwd, maar wel veel haar 
al viel hij mij de laatste keuring meer op dan voorheen 
, net gewassen of ?!
komt toch serieus ergens bovenaan op mijn lijstje 
Denk dat het kiezen voor een ander meestal makkelijker is dan voor je eigen paardje
frenia schreef:bedankt voor je reactie gridDenk dat het kiezen voor een ander meestal makkelijker is dan voor je eigen paardje
![]()
maar soms bij zo'n topics wel leuke verrassingen/ hengsten waar je nog niet aan gedacht had 
Zag trouwens net pas dat je Black Shadow geen optie vond ivm zwart. Als je bont wil fokken idd met hem meer kans op effen.
snowdon schreef:Ik zie dat ze een lichtelijke zwakke bovenlijn heeft, dat meegenomen plus het extra behang dat wel mooi is denk ik, zou ik voor Maestro of Moes gaan. Ik weet (helaas) niet hoe de gangen en karakters zijn van de ICS-hengsten.
.
--> niet zo zwaar dat t hem beperkt in beweging e.d., maar dus ook niet té chic en wel met veel behang
, die uitstraling, die gangen en dan ook nog zo lief/ schattig
snowdon schreef:frenia: yarka op bokt heeft een (bont!) hengstveulen van Maestro en Fleury op bokt rijdt de merrie (moeder van t veulen). Op bokt staan dus heel wat foto's van dit hengstje! Misschien een van hun eens PB-en voor wat karakterinfo?

ga zo meteen even op zoek naar dat veulen 
nu wordt het kiezen nog moeilijker...
)
wat een harig beest! maar eenkleurig helaas...en wat kleiner natuurlijk
immense achterhand, jammer van de smallere voorhand, leuke kleine oortjes, vind echter zijn nakomelingen ook niet overweldigend
Die heeft een jonge merrie van Dublin!
alleen niet zo gigaveel als bv Raven, Moes,...