Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Joki schreef:Amor staat bekend om zijn rotkarakters. Als amor in de moederlijn zit (wat bij jou het geval is) wordt hij meer gewaardeerd om zijn sterke benen die hij geeft. Maar directe nakomelingen van Amor (of van zijn zoon Animo) zijn bijzonder moeilijk in de omgang en met rijden, meestal zijn het wel goede springers.
. Maar nu begin ik er echt een super paard aan te krijgen. Hij wil nu voor me werken vertrouwt me en gooit zn kont niet meer tegen de krib in. Ooit kwam ik iemand op wedstrijd tegen en dat paard had dezelfde afstammeling en die zei tegen mij, Als je zn paard voor je gewonnen hebt, heb je er een wereldpaard aan. En de karaktervolle paarden komen meestal het verst, zei hij er nog achteraan
randie schreef:die van mij is een Almedeux (Alme Z) X ditmar (Amor). Ik kan je vertellen dat ik in het begin echt moeite met hem gehad heb, en mijn lesgevers ook. Maar nu begin ik er echt een super paard aan te krijgen. Hij wil nu voor me werken vertrouwt me en gooit zn kont niet meer tegen de krib in. Ooit kwam ik iemand op wedstrijd tegen en dat paard had dezelfde afstammeling en die zei tegen mij, Als je zn paard voor je gewonnen hebt, heb je er een wereldpaard aan. En de karaktervolle paarden komen meestal het verst, zei hij er nog achteraan
Heeft wel een paar jaartjes geduurd trouwens