Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!!Missouri schreef:Ga jij lekker met Briar dekken dan... maar niet zeuren als mensen je gaan uitlachen... ik ben heel benieuwd naar het veulen.
) omaxje schreef:Missouri schreef:Ga jij lekker met Briar dekken dan... maar niet zeuren als mensen je gaan uitlachen... ik ben heel benieuwd naar het veulen.
nou...nou... smaken verschillen hoor, en het lijkt me sterk dat je uitgelachen wordt! briar is wel een super SPORTpaard!!! persoonlijk vind ik dit paard heel erg GAAF! (maar ik moet eerlijk zegge ik weet niet hoe hij fokt???)
maar het lijkt me toch wel sterk dat je uitgelahcen zou kunnen worden, als je een nakomeling van briar hebt
? en ik schreef ook al in mijn vorige bericht dat ik ook niet weet hoe deze (super) hengst fokt.
Missouri schreef:Ga jij lekker met Briar dekken dan... maar niet zeuren als mensen je gaan uitlachen... ik ben heel benieuwd naar het veulen.
Zep schreef:Sjappie en Missouri: hoeveel nafok van Briar hebben jullie eigenlijk gezien (en mee gewerkt) ?
)
rodalover schreef:ff een vraag waarom is hij dan goedgekeurd door het KWPN als hij slecht fokt volgens sommige hier op bokt. dan levert het toch niks voor het kwpn op!!
Sjappie schreef:Zep schreef:Sjappie en Missouri: hoeveel nafok van Briar hebben jullie eigenlijk gezien (en mee gewerkt) ?
Niks, maar het gaat om het idee. Je kunt een hengst als sportpaard wel helemaal geweldig vinden maar als hij afschuwelijk vererft, waarom zou je er dan toch mee willen dekken? Er gaan gewoon geluiden dat hij niet zo sterk zou fokken als ie zelf loopt.
??
maar ja smaken verschillen...