afstamming en stamboekpapier vragen!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 15:27

Citaat:
adriana schreef:
Doornroos (85.7375) is de moeder van Inspecteur. Maar zij gaat via Ulrica -> Gravin terug op Zinni v. Wittenstein.
Er komt geen Theeroos in voor.

Ben verder wel benieuwd, ik heb zelf een 1 jaar jongere volle broer van Inspecteur gehad. Jacco (Darwin x Doornroos v. Amor)

Theeroos is weer een dochter van Doornroos, zelf ben ik ook erg benieuwd naar deze stam, omdat ik een vriendin help met die stam wat uit te zoeken.

Gr. Adriana

Wat is het stamboeknummer van Theeroos?
Aangezien Doornroos van 1985 is en als Theeroos KWPN gefokt is, zou ze van 2000 (T jaargang) moeten zijn. Dan kan ze dus nooit een 5 jarige zoon hebben.

Er heeft ooit (vorig jaar?) een stukje in IDS gestaan over de stam van Inspecteur.
Ik heb geen idee of ik dat nog terug kan vinden. Ik heb het nog wel, maar "ergens" in een doos bij m'n ouders op zolder...

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 18:57

Om het nog maar even wat ingewikkelder te maken, theeroos heeft weer een dochter Aster ofzo en die is geboren in 1982. Verward
Maar dat zou dus betekenen dat er dus ook 2 doornrosen zijn! Verward
Theeroos haar stb nummer is 23280, ze is ster preferent, en Doornroos is ook ster preferent.

Dit gaat nog leuk worden!

Gr. Adriana

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 20:21

Waarschijnlijk gaat het om verschillende Doornrozen...
De moeder van Inspecteur is van 1985 en is keur. Waarschijnlijk klopt ook het stamboeknummer (85.7375) niet.