Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gelukkig dat het nu al wat beter met haar gaat. Ze is in ieder geval op een prima plekje terecht gekomen!

Noeki schreef:Dat is toch in friesland he hé
Vanaf Valkenswaard rijden wij er met de auto (zonder trailer) 1,5 uur op, Valkenswaard ligt 10 km van Lommel af.
Dat moet dus weer veranderd worden, voor de toekomst misschien wel belangrijk dat er meerdere generaties bekend zijn.
Kan het zaterdag dus weer inleveren, om het volledig te maken. Foutje van het stamboek..... liberty schreef:En Neonlight mij maar proberen te laten komen! Maar helaas, heb wedstrijd

liberty schreef:Succes
Mss dat ik er volgend jaar weer ben
Geef het je straks als ik thuis ben even, heb het hier niet bij de hand. Pb het je wel op het New Forest forum. Het is in ieder geval de A1, afslag 18 Kootwijk, onderaan linksaf, dan een stukje die weg afrijden en in meen in een bocht een weggetje in naar links. Staat ook met een (klein) bordje aangegeven. Is een weggetje door de bossen, en opeens sta je in de open vlakte, en dan zie je allemaal spikkeltjes....daar is het dus te doen!