Foto's van waar ze zitten (helaas niet erg duidelijk, zijn foto's die ik ooit eens van zijn benen heb gemaakt, maar je kunt iig zien waar ze zitten):
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
roosa schreef:Nou dat ding hangt voor haar koot holte,dus met bv aan tikken of takjes op de weg of trailer laden,als ze dan af stapt raakt ze altijd met haar kootje het afstapje(tis nogal een kluns) van het vrachtwagentje,maar daar hangt dat ding dus voor.![]()
Ach weet ik veel, tis maar een idee van mij hoor![]()
Ze heeft er geen last van dus laat ik ze mooi zitten
Steeds tegen dat kootje aan stoten lijkt me ook niet fijn voor haar.
. Achteraf dus gewoon megasporen
Knippen was de oplossing, snelste klaar en hup verder spelen in de wei. Cheveyo schreef:de eerste keer dat ik het zag schrok ik me rot. Het leek net of er een stuk sprokkelhout uit zijn koot groeide![]()
Cheveyo schreef:roosa schreef:Nou dat ding hangt voor haar koot holte,dus met bv aan tikken of takjes op de weg of trailer laden,als ze dan af stapt raakt ze altijd met haar kootje het afstapje(tis nogal een kluns) van het vrachtwagentje,maar daar hangt dat ding dus voor.![]()
Ach weet ik veel, tis maar een idee van mij hoor![]()
Ze heeft er geen last van dus laat ik ze mooi zitten
Lijkt het je dan niet iets om transportbeschermers om te doen?Steeds tegen dat kootje aan stoten lijkt me ook niet fijn voor haar.
Mijne heeft ze ook, de eerste keer dat ik het zag schrok ik me rot. Het leek net of er een stuk sprokkelhout uit zijn koot groeide. Achteraf dus gewoon megasporen
Knippen was de oplossing, snelste klaar en hup verder spelen in de wei.
rose gaat niet de wagen in zonder transportbescherming.

Chubby schreef:Ik kan morgen eens kijken of ik Chub's sporen op de foto kan zetten. Daar heb ik nog nooit wat aan geknipt ofzo, dus die zijn behoorlijk lang.
Kiara schreef:Ik kijk ook even bijNoop morgen.
Bij haar wil zo'n spoor nog wel eens splitsen. Dan krijgt hij allemaal bijzondere vertakkingen erbij.
Meestal is dat vlak vóór het er vanzelf afvalt.