oosterhoff schreef:
Woensdag worden er foto's gemaakt en dan zal ik zien wat er aan de hand is.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
oosterhoff schreef:
Woensdag worden er foto's gemaakt en dan zal ik zien wat er aan de hand is.
pantarhei schreef:Als op papier de eigenaar van zowel de merrie als de hengst op een naam staan, kun je formeel (hulpboek of b register?) papier van KWPN erbij krijgen, mits allebei ingeschreven bij KWPN. Mogelijk nog wel dna test of zo laten doen. Kan je nagaan bij KWPN
.
youngster schreef:Maar waarom haar NU laten dekken??

oosterhoff schreef:Mijn merrie is al een hele tijd onregelmatig. zondag heb ik buigproeven laten doen en daar kwam ze heel slecht uit.
oosterhoff schreef:Gelukkig hoeft mijn paard niet afgekeurd te worden. Ze is op het zicht ook niet kreupel en super gezond. Ze kan gewoon doorgetraind worden maar ik moet er voor zorgen dat ik haar niet overbelast. Dus niet uren gaan trainen. Maar het kan zijn dat ze met het nieuwe beslag zo goed gaat lopen dat ik er nog wel verder mee kom in de dressuur. Als ik maar niet in een te zware bak train.
libke schreef:oosterhoff schreef:Mijn merrie is al een hele tijd onregelmatig. zondag heb ik buigproeven laten doen en daar kwam ze heel slecht uit.oosterhoff schreef:Gelukkig hoeft mijn paard niet afgekeurd te worden. Ze is op het zicht ook niet kreupel en super gezond. Ze kan gewoon doorgetraind worden maar ik moet er voor zorgen dat ik haar niet overbelast. Dus niet uren gaan trainen. Maar het kan zijn dat ze met het nieuwe beslag zo goed gaat lopen dat ik er nog wel verder mee kom in de dressuur. Als ik maar niet in een te zware bak train.
Xox schreef:Als een paard niet door de buigproeven heen komt en op het harde niet goed loopt dan is ze KREUPEL. En kan er dus niet mee getraind worden.