Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, maarre, alles voor mijn dikke witte
pubelia schreef:bij een tinker alleen maar moeten ze schoon zijn. dus witte paarden met zwarte vlekken en geen poep vlekken. de manen mogen los maar mogen ook ingevlochten zijn of knotjes. Maar persoonlijk zou ik de manen los laten hangen en alleen vieze klitten uit de oren knippen. het ras tinker is een kenmerk van lange manen lange staart lange sokken en vooral dikke sokken. succes iig
Tinkermuts schreef:ik koop mijn hoofdstellen eigenlijk overal, vooral op beurzen, ook heb ik nu twee zeer mooie helemaal bewerkte bitten, dat maakt het echt af, jaja, gat in mijn hand,, maarre, alles voor mijn dikke witte
pubelia schreef:de manen mogen los maar mogen ook ingevlochten zijn of knotjes.
Bonte schreef:pubelia schreef:de manen mogen los maar mogen ook ingevlochten zijn of knotjes.
Het is misschien handig dat erbij gezet wordt voor welk stamboek je het schrijft, want bij het NST moeten de manen gewoon los. geen vlecht en geen knotjes
jacky2 schreef:pubelia schreef:bij een tinker alleen maar moeten ze schoon zijn. dus witte paarden met zwarte vlekken en geen poep vlekken. de manen mogen los maar mogen ook ingevlochten zijn of knotjes. Maar persoonlijk zou ik de manen los laten hangen en alleen vieze klitten uit de oren knippen. het ras tinker is een kenmerk van lange manen lange staart lange sokken en vooral dikke sokken. succes iig
hoi,
even offtopic,
ben jij toevallig nog naar de ics keuring geweest vandaag?
pubelia schreef:ja bij bijde willen ze dat het liefste zien alleen is het niet verboden om ze in te vlechten of knotjes te maken.

, talkpoeder in zijn sokjes, equishine op zijn lijf en staart en manen, niet in sokken, worden ze slap van, staart, voorpluk en manen in de vlecht, neus en ogen worden met een doekje schoongemaakt, baard beetje bijgewerkt, oren bijgeknipt en hij kan de trailer op.