Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
zwanepol schreef:Zijn Tiessie en Tooske dezelfde?![]()
Goh apart, dus ze staan zo'n beetje in de rij?
En hoe kunnen ze nou bepalen wie de juiste baas is, gaan ze dat controleren of krijgt degene met de "mooiste praatjes" de eerste kans om het paard te kopen.
Ik ga er toch altijd vanuit dat iedereen goed voor een paard is als je dat verkoopt.
En als ze bang zijn dat een paard het niet goed (genoeg) krijgt moeten ze hem niet verkopen.![]()
Misschien zie ik het verkeerd hoor en zeg ik nu teveel?
vandaar!..
).
Ik hou daar wel van, dat noem ik karakter. Nu zijn we overigens dikke vriendjes. Ze is z2 startgerechtigd maar is er twee jaar uit ovm veulentje en omstandigheden. Ik ben net weer met haar begonnen (half jaartje ongeveer) en het gaat aardig goed. Ze is erg meedenkend en zeer intelligent, snapt alles meteen en heel meewerkend, maar als ze iets echt niet wil dan moet je van hele goede huize komen. Gelukkig is dat zeer zelden. En als je iets doet waar ze een hekel aan heeft (bijvoorbeeld manen trekken of oren uitscheren) dan moet je de volgende dag niet teveel van haar verwachten
Heerlijk toch! Ze is nogal werklustig en vlot, maar er zit zeer zeker geen kwaad in en ik heb er een super leerpaard aan!