Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hoop dat ik weet waar ik mee bezig ben over 2 jaar
! (Maar het is echt een schat.. hij voelt zich totaal nog geen hengst, ook al heeft hij me een keer met zijn voorbeen proberen te pakke, maar toen heb ik hem zo'n harde lel gegeven dat ie dat niet meer durft,, maar goed, hij heeft m'n vader ook een keer een gat in zn hoofd geslagen, maar dat was ook onze eigen schuld. Hij staat trouwens naast 2 merries in een weiland, wle met een draadje ertussen, en hij kijkt er nog niet eens naar.. hij is btw 1 1/2) 
kimberley12 schreef:ik heb elcaro diverse keren gezien op een hengstenshow, maar hij is echt wel gemeen vind ik, hij slaat gericht naar diegene die naast hem loopt, en elke keer trappen enz en bijten, vind het niet echt een lieve hengst

hoop dat het nu lukt met de foto,s!
tam20 schreef:Ik heb een Elcaro X Symphonie merrie van 15 jaar. Helaas is ze erg klein gebleven ( zo rond de 1.55 )
Ik rijdt haar tussen de paarden in het Z2, voorheen heeft ze ZZ gesprongen en heeft ze ook het hoogste niveau in de cross meegelopen. Een lekker allround paard, wat ontzettend hard voor je wilt werken, mits het klikt! Klikt het niet, dan doet ze niks voor je en heb je er een moeilijke tante aan. Ze heeft bij mij nog nooit een bok of kik gegeven, maar kan wel erg heet worden op de plaats.
Op stal en aan de hand is het ook een wereldbeest, erg knuffelig. Wel is ze in de wei erg dominant naar andere paarden en laat duidelijk merken wat ze wel en niet wilt.
werken willen ze zeker,en ik denk dat je bij elk paard wel iets mee maakt,de mijne heeft soms geen zin om te werken maar over het algemeen altijd.....mijn idee is dat het bij elk paard moet klikken,dat hangt niet echt af van de afstammeling
ofwel
). Als het dochtertje van de eigenaresse erop zit is er niks aan de hand, dan sjokt ze zo een rondje door de bak, maar als ze echt aan het werk moet gaat ze meedenken en doen en daar moet je mee om kunnen gaan.