Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
] De meeste hebben wel de donkere kleur van oo-seven. De mijne in ieder geval zeker omdat er aan moeders kant vooral bruine en vossen zitten.
Wat een leuk ding zeg!!
Ja ik zag wat foutjes staan (blind typen) dus wilde ik het verbeteren. Nu staan er twee versie's. Haha.Ja ik zag wat foutjes staan (blind typen) dus wilde ik het verbeteren. Nu staan er twee versie's. Haha. Pas schreef:Ik ben zelf helemaal smoor op OOSeven. Weten jullie iets meer over het karakter van ooSeven of de nakomelingen?
Mijn merrie kan heel erg stessen en mijn veulen, Chata is eigenlijk best een koele kikker. Ze gaat haar eigen gang en hangt absoluut niet aan mams. Een ontzettende kroelkont en absoluut niet bang. Ze kan wel uit het niets vandaan heel erg gaan showen.
Echt een topper.
Jesdani schreef:Misschien stomme vraag: maar hoe selecteer ik een foto in dit bericht??

)
Hebben jullie daar ook last van? Of is die van mij gewoon niet normaal?
) is april 2004 geopereerd. Ze heeft er nu geen last meer van en je ziet er ook niks meer van, maar helemaal normaal vind ik het niet.

Dimple schreef:Ik ken nog wel een OOSeven merrie die behoorlijk aan de maat is (dik over de 1.70 mtr) dus maak je niet teveel zorgen.
Daarbij maken ze een boel goed in beweging en karakter, en persoonlijk heeft dat mijn voorkeur.

Dimple schreef:Hoe ik haar ook train of voer.........ze blijft nog steeds haar babiebuikje houden. Krijg elke keer de vraag of ze drachtig is Hebben jullie daar ook last van? Of is die van mij gewoon niet normaal?
Maar Volum staat ook dag en nacht in de wei, en in die wei staat nu nog wel aardig wat gras, dus voorlopig wijt ik het daar maar aan. Komend weekend gaat hij naar stal en dan komt hij alleen nog maar een paar uur per dag op een schraler landje, dus ik hoop dat die buik dan wat minder wordt, echt elegant is het niet

Dimple schreef:Ik moet wel zeggen...........dat ik helaas toch wel wat nakomelingen tegen kom van OOseven die OCD hebben. Joemmie (dat krijg je als je haar naam snel uitspreekt) is april 2004 geopereerd. Ze heeft er nu geen last meer van en je ziet er ook niks meer van, maar helemaal normaal vind ik het niet.
Ben ik de enige die dat opvalt?

LDRD schreef:Zou dat OCD onderzoek straks ook bekend gemaakt worden per hengst of alleen globaal over de KWPN populatie?
LDRD schreef:ocd, wat voor voeding ze hebben gehad en vanaf welke leeftijd ze hoezwaar belast zijn?