Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ander ben ik toch een stukje te ver door gereden
karinna schreef:Is dit het hetzelfde adres als van de foto's van Avenue?

Sjuimpje schreef:Dat vind ik dus ook, maar veel mensen kijken alleen naar het bedrag wat ze maandelijks aan opfok kwijt zijn en niet naar wat het hun op de lange termijn meer aan geld kan gaan kosten.Dat is geen opfok Sugarmiss
als je in drenthe woont kun je je paarden hier misschien ook wel kwijt, dat zouden we dan moeten overleggen met mijn pa. land zat hier
Oosterhui schreef:Wij hebben de paarden bij 't Hofstee in Lattrop staan, ze zorgen ontzettend goed voor de dieren en dat is een zorg minder als je ze niet bij huis hebt staan. Is er iets aan de hand dan hoor je het ook metteen. Leuke betrouwbare mensen, wij hebben er meer staan dus dat drukt de prijs, maar volgens mij zijn ze niet duur in verhouding tot de service. Ze hebben ook een homepage : www.stalhofstee.nl
marije1987 schreef:Paarden lopen op kleigrond en het is daar geheel vliegvrij(sowieso geen zomerexceemvliegjes).
.
ceasario schreef:marije1987 schreef:Paarden lopen op kleigrond en het is daar geheel vliegvrij(sowieso geen zomerexceemvliegjes).
.
Dat ze wat in aanraking komen met vliegen dazen etc. is niet erg.
Maak er maar kasplantjes van ,net als met mensen.
Resultaat: Later de ene allergie na de andere.
Paarden gaan tegenwoordig al over de rooie als ze gestoken worden door een vlieg.
Dus fok ze maar goed op in een beschermde omgeving.
Heb je later alleen maar plezier van als je op wedstrijd gaat.
Worden ze dan gestoken door een vlieg ben je zo de diagonaal in uitgestrekte draf over.![]()
Katja schreef:Bij mensen is het zo dat als je teveel geprikt wordt door een bepaalde insect als je jong bent je meer kans hebt om daar een allergie voor te ontwikkelen.
Weet niet of dat bij paarden ook zo is.
marije1987 schreef:[. Gelukkig hebben mijn paarden daar nog nooit last van gehad, maar het lijkt mij zeker een interessant opfokadres voor paarden die daar wel last van hebben.
[/quote]
Tessebes schreef:Die van mij staat bij het paradepaardje in Woerdense Verlaat, dat bevalt goed. Er wordt goed naar je paard omgekeken. Toen ik op vakantie was en mijn paard kreupel raakte, hebben ze haar naar stal gehaald om haar verder te behandelen. 2x daags weken in biotex en 2x daags een kwartier afspuiten met koud water en dat doen ze gewoon. Helemaal super natuurlijk. Voor mij zou het geen doen zijn om daar iedere dag heen te gaan ivm m'n werk. De huidige prijzen staan op de site; www.hetparadepaardje.nl.
Katja schreef:Ik vind je reactie wel heel erg kort door de bocht Ceasario. Je weet helemaal niet wat er aan de hand was dus het lijkt me moeilijk om de juiste behandelmethode te bepalen.