Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) maar zei is toch ook veel harder en kattiger als mij, ik weet niet, ik zou gewoon naar beweging en extreur waardig gaan kijken, zelf heb ik een gribaldi daar kan ik mee lezen en schrijven is een geweldig dier, zie in mijn profiel en daar komt nog eens bij dat ze extreur waardig onwijs goed is ik vind haar perfect en dat vind ik niet gauw.

nee hoor, maar een voordeel aan lancet (althans, gemiddeld genomen, want idd ze hebben ooknog een moeder!) is van achter heel sterk. In tegenstelling tot wat je nogal eens bij gribaldi hoort van een zwak 8erbeen(ook weer, het gros , dus niet allemaal!). Echter, lancet geeft zeeer gevoelige paarden , de mijne is ook een zeer gevoelig en een wat schieterig paard, waar dus wel een ervaren persoon op moet zitten met geduld. Als je ze daar echter doorheen hebt, houdt je er wel een vechter aan over die ook echt voor je door het vuur gaat! St3phani3 schreef:Lancet! haha maar dat komt omdat ik er zelf een hebnee hoor, maar een voordeel aan lancet (althans, gemiddeld genomen, want idd ze hebben ooknog een moeder!) is van achter heel sterk. In tegenstelling tot wat je nogal eens bij gribaldi hoort van een zwak 8erbeen(ook weer, het gros , dus niet allemaal!). Echter, lancet geeft zeeer gevoelige paarden , de mijne is ook een zeer gevoelig en een wat schieterig paard, waar dus wel een ervaren persoon op moet zitten met geduld. Als je ze daar echter doorheen hebt, houdt je er wel een vechter aan over die ook echt voor je door het vuur gaat!

maar wales doet ook alles voor mij echt heel erg fijn paard is het.
Elisa2 schreef:Lancet! Omdat die tenminste wel lopen! Die Gribaldi's blijven vaak achter met het achterbeen,daar moet je veel meer aan rijden,wel zijn ze vaak koeler idd dan lancet nakomelingen,maar ik heb liever een wat heter paard.
Zoro schreef:Die van mij treed juist enorm aan van achter en dat is ook een Gribaldi, dus daar ben ik bij die van mij totaal niet bang voor dat ie niet goed genoeg loopt van achteren dat komt helemaal goed.. heb er nu al zin in maar moet nog even wachten..![]()