Arabische merrie laten dekken door Anglo Arabier of NRPS?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

verwijderd09

Re: Arabische merrie laten dekken door Anglo Arabier of NRPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 14:38

ik ken een E pony van santa amigo waarvan de mv baccarat is, de moeder is ongeveer 1.45 meter. is een leuke pony uitgekomen, doet het ook leuk in de sport

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-05 15:00

Ik vind Santo ook een erg leuke hengst, zat ook aan hem te denken. Alleen je zegt, er is een leuke "pony" uitgekomen en ik wil dus juist meer maat er in fokken. Merrie valt in de D maat. Dus als Santo x een E merrie, al een pony fokt, fokt hij wel klein denk ik....

verwijderd09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 19:15

1.45 is een D pony en er is een E pony uitgekomen. dus er is zeker wel vergroot

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 19:32

kijk eens op mijn website. Naar fokemerrie en dan isis. is een goed voorbeeld. verder heb ik denk ik een hele interessante hengst op stal die perfect zou passen bij jou merrie. Hij word aankomende hengsten keuring aangeboden bij het nrps. Kijk maar eens op www.mansolein.com

menespride

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 20:08

Even voor de goede orde, wat wil je hebben??? Een volbloedpaard of een niet volbloed paard?? Wat wil je ermee doen?? Als je een volbloed paard wilt van rond de 1.60 m zijn er genoeg. Zowel in de arabieren als in de anglo's. Voor volbloed arabieren kijk je op AVS en anglo's heb je Figaro en Santo Amigo. Gewone rijpaarden heb je zat bij het NRPS. Maar ik denk dat het belangrijkste is wat wil je zelf... En als je het nog niet goed weet ga dan naar de hengstenkeuring eind dit jaar van het NRPS.

Veel succes verder met je keuze.

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-05 20:12

MRmichiel schreef:
1.45 is een D pony en er is een E pony uitgekomen. dus er is zeker wel vergroot

Oeps, verkeerd gelezen

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-05 20:22

Mansolein, ik heb zonnet even op jou website gekeken. Wel grappig inderdaad dat jullie Isis (bijna volbloed?) door Disconto hebben laten dekken... Ik was wel benieuwd naar deze nakomeling, heb je daar nog foto's van of informatie? En je had het over jullie hengst, ik zag meerdere hengsten staan op jullie website, welke bedoelde je? En waarom vond je deze hengst goed bij Saké passen? Ik ben benieuwd