Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, ze heeft beide vorige eigenaren ingelicht en verzocht contact op te nemen, is het nu weer akelig stil..... Vreemd toch dat mensen contact met hun paarden willen houden na verkoop, maar als er dan iets aan de hand is, BOEM, radiostilte........ Snap er niks van, en weet je wat het beroerdste is?? Ze heeft alweer een darmwandinfectie!
Zooooooooo jammer dat ik nu op een voor het paard vervelende, en voor mij dure, manier moet achterhalen wat het beste is voor haar. Denk dat ik iets bij moet gaan voeren, dat ze gevoelige darmen heeft. Krijg ook een beetje een vreemd gevoel over het feit dat ik geen reactie krijg van de vorige eigenaren.
Probeer alleen maar mijn paard zo goed mogelijk te verzorgen. Zucht..... Nog tips voor wat betreft bijvoeren ivm gevoelige darmen??? 
BitchyWitchy schreef:Jee Jentel..... dat is niet niks. En dan je paard weg moeten doen. Vreselijk. Nog bedankt trouwens voor de foto van Sultan. Die had ik nog niet dus, bedankt!!!
Foto's van mijn Sultan vind je op www.martina-hoving.magix.net