kent iemand de hengst ZUIDHORN??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sannenn

Re: kent iemand de hengst ZUIDHORN??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-05 00:04

vet nou weet ik het zeker dat mijn paardje zijn karakter van zuidhorn heeft!! die kan af en toe ook super eigenwijs zijn maar nu ik hem al wat langer heb begin ik hem wel door te krijgen. als ik hem bijvoorbeeld voor de 3de keer los laat omdat het zo warm is kan ik hem ook niet meer oppakken want mevrouw denk dat ze klaar is en vind dat ze klaar is dus is ze ook klaar! en doet ze niks meer voor me terwijl ik het lief had bedoelt omdat het zo warm is . als ik in een slechte bak moet rijden dan moet ik haar de schuld niet geven dat ze wat minder voor me been is want dat komt door de bak en niet door haar als ik dan haar een keer een tik geef met de zweep van kom op meisje dan is het van bok bok doe het zelf maar maar dat is dan ook wel weer leuk ze is met iedereen gek die maar wat lekkers voor haar heeft maar met mij tog wel wat meer!

Toby

Re: kent iemand de hengst ZUIDHORN??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 07:07

Op de dressuurstal waar ik werkte stonden 2 nakomelingen van Zuidhorn. Een ruin en een hengst.
Ze waren allebei zeer getalenteerd en heel fijn in de omgang en met rijden.
Allebei bruin en niet zo groot.

emilmies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 17:39

hi wat leuk ik heb ook een zuidhorn geloof me ik vind het een top beesie !!! hij heeft wel echt een karakter als die iets niet wild doe we het ook gwn niet hij is pittig eigenwijs en echt heeel sterk! maaar zooo leuk!!! :D Kan super goed springen
Afbeelding