Oops... eng hekje!!!!!!:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mansolein schreef:je moet vanavond maar even op mijn site kijken. Daar staan dan alle foto's en info bij. Onder paarden- veulens Adonis M.
NoireIdylle schreef:Hier onze RD (uit Master-merrie) nog 2 wp en dan M1 dressuur, en ja... hij kan ook springen!!!![]()
Oops... eng hekje!!!!!!:
hahaha Citaat:was de merrie ook een vos of vererfde de hengst dat door
mijn merrie is donker bruin tegen zwart aan maar hoop ook wel dat er een donker veulen uit komt maar ja als het een vos wordt ook goed. het veulen mag toch blijven die wordt toch niet verkochthahaha
Netje schreef:Citaat:was de merrie ook een vos of vererfde de hengst dat door
mijn merrie is donker bruin tegen zwart aan maar hoop ook wel dat er een donker veulen uit komt maar ja als het een vos wordt ook goed. het veulen mag toch blijven die wordt toch niet verkochthahaha
Bijna alle RD-veulens (uit wat voor combinaties dan ook) zijn meestal vos, maar dan wel een hele mooie dieprode kleur ! Hou dus maar rekening met een vosje (dat is wel zo veilig).

Basvdv schreef:Kijk bij iedere Royal Dance nakomeling eens goed naar de rug...
arie53 schreef:Basvdv schreef:Kijk bij iedere Royal Dance nakomeling eens goed naar de rug...
Partjes kijken, is partjes fokken.
Basvdv schreef:dat partje is wel behoorlijk belangrijk...

Citaat:
leuke fotos![]()
was de merrie ook een vos of vererfde de hengst dat door ...
Komt idd uit een vos-merrie. Zelf rij ik z'n 1 jaar oudere zus (v. Ronaldo), ook een vos. Dus het kon niet anders dan dat de RD een vos zou worden. Succes met fokken!
pascha7 schreef:ze is drachtig van royal dance 3keer is scheeps recht zeggen ze
IK BEN ZO HAPPY IK BEN NOG NOOIT ZO BLIJ GEWEEST
super
Mansolein schreef:ons royal dance veulen word geen vos!!! Het is een mooie bruine aan het worden. Ondanks dat RD meestal vossen fokt is de kleur van onze merrie toch mede bepalend geweest. Alhoewel het veulen geen zwarte word. Hij ontwikkeld zich erg goed. het is echt een plaatje van een veulen.