Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Dan krijgt hij van mij een harde tik op zn schouder, hij is nieuwsgierig genoeg en komt dan weer terug.. Vaak om het nog een keer te proberen, maar na nog een tik houdt hij gelukkig wel op.
.
.
Wees direct consequent en straf hem door hem op zn zij een tik te geven. Als hij echtzit te klieren is het meer raken wat je raken kan hoor, dan kan je niet meer kiezen!
Ja, hij is nog een beetje lomp 
Odess schreef:Tinne, een gewaarschuwd mens telt voor 2! Wees direct consequent en vind het niet schattig als ze een beetje lopen te klieren aan het touwWees direct consequent en straf hem door hem op zn zij een tik te geven. Als hij echtzit te klieren is het meer raken wat je raken kan hoor, dan kan je niet meer kiezen!
Als je hem nu direct consequent aanpakt, zal je dat waarschijnlijk niet meer hoeven te doen als hij al zo groot is. Een hengstveulen van 3 maanden die rechtop staat, is erg groot!
. Dan weet ik nu al wat ik moet doen, nu is hij nog klein, schattig en ietwat handelbaar
.
.
.
.
. Ook daar had ik een oplossing voor: hakkie takkie
... helaas is hij die jolige snelle voorbeentjes nooit meer helemaal kwijtgeraakt. Voor de rest is hij wel een beetje ingedamd, maar nog steeds vol met vage grapjes. Heel anders dan de merries!
Nou nog maar een keer doen, KNAL
Huh, watdoe ik dan fout
Nog een keer, KNAL enz enz enz
Zelfs als Famosa hem op zijn flikker geeft is hij niet van onder de indruk. Hopelijk gaat hij eerdaags naar Limburg om gezellig samen met zijn 3/4 broertje (kleinzoon van Famosa) 3 jaar lang de boel te terroriseren.