Ik herken wel wat dingen, zo is mijn Ahorn merrie ook behoorlijk horizontaal en is galop haar beste gang. Haar draf is niet spectaculair, maar als ze gereden wordt krijgt ze een best wel chique uitstraling die aanspreekt. Ook mijn merrie is altijd in voor een buitenrit, tot voor kort was ze extreem kijkerig maar nu ze een veulen heeft gaat dat op de een of andere manier veel beter. OP concoursen is ze inderdaad ook erg heet, heb wel gehad dat ze stond te dribbelen en steigeren als we wachten om de springring in te gaan. En dan super rondgaan! Mijn merrie springt met veel gemak, ik ben haar enige belemmering. Mijn merrie is maar 1.60 (erg klein gebleven dus) Ik zie hier nog een merrie van 1.62 staan. Zijn Ahorn's kleinblijvers?
@ Mireille, ik ben wel stapelgek op mijn merrie ja, en tuurlijk zie je dan veel slechte punten niet. Maar ik krijg op mijn merrie vaak het commentaar dat ze erg chique is, en dat zijn van mensen die ik niet ken. De meesten zijn zeker van haar gecharmeerd, alleen vinden het jammer dat ze zo klein is. Zoals ik al zei, ik ben haar belemmering! Ik geloof zeker dat mijn merrie de basissport uit kan rijden! (alleen nu ik nog
)