info gezocht over de hengst Balzflug

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: info gezocht over de hengst Balzflug

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 15:53

Ik heb Balzflug zelf ook nog persoonlijk gekend. Anne reed hem toen gewoon thuis op de hengstenhouderij. Echt makkelijk was hij niet nee, vooral niet in het verzamelen/sluiten. Maar ik dacht dat hij toen ook wat in zn rug had met scheve wervels ofzo. Maar een karakterpaard was het sowieso!

De merrie die is dus uit de Pion x Amor heb is inderdaad een apart geval ja, echt een beetje steekje los af en toe.

Die uit de Formateur was eignelijk fijn, wel heet en sensibel maar wel tot op de grens te rijden. Die flipte niet zo snel over die grens heen.

damour

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 16:31

Wij hebben ook een Balzflug,een neuroot.Heeft lang geduurd voor de je haar vertrouwen kon winnen.Ze draagt nu hopenlijk een veulen van Kasparow.Een vriendin van ons heeft ook een Balzflug is ook niet een van de makkelijkste.

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 21:21

kan alleen maar over Balzflug zeggen wat hij doorgeeft aan zijn kinderen deed hij goed.
Ben in bezit van een merrie v.Balzflug x m.Porter deze heeft ook een eigen karakter en je kunt er niet zomaar mee doen wat je wilt als ze je niet kent maar dat heeft ook wel wat!
Heb haar nu 4jr maar het vertrouwen wat ik wel moest winnen bij haar is nu helemaal top en ze gaat er echt voor.
En dat haal je toch wel vaker uit berichten die ik lees hier en daar.
Mijn mening is dan ook helemaal goed die Balzflug-jes