Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
van de hengst Raven van stal Gipsy-spirit.Tinkermuts schreef:Ik heb het cob type, kijk maar even op : chakotay.dogwalkers.nl
enne, sjoe, op een cob kun je ook prima rijden hoor
Dat hoop ik ook, want als Joey een jaar of 4 a 4 1/2 is, dan is hij de klos en ga ik erop zitten
Mazzel-meid schreef:Ik heb ook 2 irish Cobs, foto's in profiel

kwaak schreef:Tinker is een opgepimpte koe
heben ze bij een koe PIMP MY KOE gedaan en zo is Tinker ontstaan
dobbel schreef:Ik wordt soms gek van al die links, een kleine foto vind ik wel net zo makkelijk, maar ja wie ben ik,
Sjoe schreef:Verder heb je nog de Vanner (erg groot en zwaar)
en zwaar.....tja vind ik ook nog mee vallen bij d'r. Shayla schreef:Sjoe schreef:Verder heb je nog de Vanner (erg groot en zwaar)
Daar ben ik het niet helemaal mee eens![]()
Shayla is dit jaar ingedeeld als type Vanner (vorig jaar nog Grai), dit had te maken met haar gangen. Die waren duwend en dat hoort dus bij een Vanner. Ook was ze gegroeid en dat telde ook nog iets mee.
Maar je kan haar met d'r 1.55 m niet bepaald erg groot noemenen zwaar.....tja vind ik ook nog mee vallen bij d'r.
Foto's van Shay staan in m'n profiel (dit zijn iets oudere) en de nieuwste foto's staan in m'n onderschrift.
Ik vind een tinker van 1.55 wel heel groot.
Had het haar ook niet gegeven en stond echt te kijken van de uitspraak: "Vanner", zat daar bij eerder aan een Vasthi te denken namelijk en dan ziet Shayla er heeel anders uit.snowdon schreef:Overigens kunnen Cobs en Grai's dus ook groot zijn