Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

pajidin schreef:he Misshiss![]()
Ik miste je al op de keuring!! Ik weet niet hoe ze het op kampioenskeuring gedaan heeft, het programma liep nogal uit..we zijn eerder naar huis gegaan, is nog meer te doen he!! maar als iemand het toevallig wel weet...?
Dees schreef:Die nummer 92 - een 3jarige Don Schufro merrie...wauw.
Ik heb staan kwijlen aan het hek... Zo eentje siert je box
bij de showronde van de pavo vielen voor mij 2 paarden echt op: de Olivi x Ulft van een jong meisje dat hem zelf reed op zeer sympathieke wijze (kunnen die beroeps-ruk-en-plukkers nog wat van leren!!!!), en de niet KPWN-hengst van Sandro Hit genaamd VDL San Antonio.
pyrrhus schreef:Heeft mssn iemand van jullie ook op de pavo van de 4 jarige ook de zwarte jazz x kennedy ruin gezien? hij is als 3e geeindigd. Mssn dat iemand ook fotos heeft gemaakt?

Dees schreef:Die nummer 92 - een 3jarige Don Schufro merrie...wauw.
Ik heb staan kwijlen aan het hek... Zo eentje siert je box
Verder heb ik ook heel veel paarden gezien waarvan ik dacht.. hmmm, was die ster nou wel terecht. We hebben een lang ondereind in Friesland. Vandaag maar een paar echt gave paarden gezien.
bij de showronde van de pavo vielen voor mij 2 paarden echt op: de Olivi x Ulft van een jong meisje dat hem zelf reed op zeer sympathieke wijze (kunnen die beroeps-ruk-en-plukkers nog wat van leren!!!!), en de niet KPWN-hengst van Sandro Hit genaamd VDL San Antonio.

pyrrhus schreef:Heeft mssn iemand van jullie ook op de pavo van de 4 jarige ook de zwarte jazz x kennedy ruin gezien? hij is als 3e geeindigd. Mssn dat iemand ook fotos heeft gemaakt?

Mireille1970 schreef:Ik val niet op mannen maar zover ik kan beoordelen is dit een zeer charmante, niet mooi maar wel attent en charmant

Dees schreef:Mireille1970 schreef:Ik val niet op mannen maar zover ik kan beoordelen is dit een zeer charmante, niet mooi maar wel attent en charmant
Ik hintte toch echt meer op het uiterst onverzorgde uiterlijk waarmee hij ditmaal de ring sierde
Lang pluizig haar, bruin corduroy jasje met een houthakkersblouse, bolle hangbuik, broek op half-elf.... lekkerrrrrrrr
Dees schreef:
Ik hintte toch echt meer op het uiterst onverzorgde uiterlijk waarmee hij ditmaal de ring sierde
Lang pluizig haar, bruin corduroy jasje met een houthakkersblouse, bolle hangbuik, broek op half-elf.... lekkerrrrrrrr