Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
WendyK schreef:melmzs schreef:met een d pony of e pony, mag je bij de paarden starten maar kleiner niet (bel de knhs maaar als je het niet geloofd). verder kan je met een a en b pony alleen maar tot het l2 rijden (nu, ik weet niet hoe het vroeger was).
verder lijkt het me sterk een shet op m nivo, dus ik denk dat het overdreven is.
Anders bel jij het KNHS even, je mag met alle maten pony's bij de paarden rijden. En je kunt inderdaad nu slechts tot de L2 met een a/b pony (tenzij je ze bij de paarden uitbrengt). Hoe het vroeger zat weet ik niet, maar Neonlight heeft het netjes uitgelegd. En je kunt natuurlijk altijd de prestaties van de pony opvragen bij de KNHS.
germie schreef:Is het overigens geen M mennen geweest? DAt zou ook nog kunnen, dressuur, vaardigheid of marathon.

Karin schreef:germie schreef:Is het overigens geen M mennen geweest? DAt zou ook nog kunnen, dressuur, vaardigheid of marathon.
Dat vroeg ik me ook al af.
WendyK schreef:Het topic heet: "Steffie(shet) heeft M dressuur gelopen??" Om dat na te gaan moet je toch bij de KNHS zijn. Als je wilt dat er wat over Stal Olyhof gezegd wordt, kun je beter een topic openen met de titel "Wie kent Stal Olyhof?" of zoiets.....
NadjaThaBest schreef:ja a pony's kunnen nog wel tot de M ken een meisje die rijd M met der pony dat is een welsh A dus hoort bij de a pony's
, maar verre weg de meeste A-Welshes zijn categorie B ponies, De sectie B Welshes zijn Categorie C (net als de sectie C's) en de Cobs, ofwel sectie D zijn al naar hun grootte Categorie D of E pony's. Lekker verwarrend allemaal.
juval schreef:germie schreef:Is het overigens geen M mennen geweest? DAt zou ook nog kunnen, dressuur, vaardigheid of marathon.
Ook bij M Mennen moet een pony goed nageeflijk kunnen lopen en goed buigen en stellen etc.