Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maarja ik heb altijd het idee dat ze met zo'n deken minder weerbaar worden later... Maar op zo'n keuring wil je natuurlijk ook wel even stralen en niet met een veulen met zo'n dikke vacht... Nouja goed jullie hebben geloof ik de paarden aan huis, dus dan zie je het ook wel als ze het koud hebben. Veel succes met de kleine

alleen nu met deze mindere dagen een dekentje de eerste week.. daarna is het niet meer nodig.. want komen er alweer haartjes en is het weer ws een stuk beter.. en heeft luna het ook niet meer zo warm als alle andere veulentjes
Volgens mij heb je al een tijdje geen foto's meer gemaakt want ik schrok gewoon bijna van die grote Luna, straks gaat ze Assedo voorbij
! Die is voormijn gevoel nog wat meer veulen!

(Keuring is 6 augustus
) 
Overigens, wat wij altijd doen is wassen en daags van te voren een dekentje erop. Liggen de haren plat, en zie je er niks van de vacht, of in ieder geval weinig. Veulen komt 2 minuten voordat het de ring in moet van de vrachtwagen, dan de deken eraf en de ring in. Maar hackney's en appaloosa's zullen wel anders zijn.....

Faniek schreef:Haha ja ze is echt veranderd en gegroeid he
Ze begint nu al dat zwarte weg te krijgen ze krijgt nu al vachtje. Dat dekentje kan er straks ook af as het weer wat zonnig is en dan kan het mooi groeien.
Natuurlijk vertel ik hoe het ging op de keuring dan okmt er een uitgebreid verslag(Keuring is 6 augustus
)

!
Neonlight schreef:Zucht....als je goed leest.![]()
Overigens, heb je dat dekentje nieuw gekocht? Wij hebben namelijk zo'n zelfde deken (ook zelfde kleur) gekregen van onze hoefsmid (die had hem gewonnen maar was te klein voor zijn pony's). Ideaal deken, fijne pasvorm en ze zijn er in lekker kleine maten! Zou er nog wel eentje willen hebben, maar heb ze nergens meer gezien. Wij hebben een paar ukkepukjes staan met onderlengte 1.25, zijn hackney's die een beetje klein zijn. Kunnen daar geen fatsoenlijk dek voor kopen, en laten er nu iedere keer maken.

kleine Luney.
(Foto's!
)