gevonden schreef:Je moet gewoon lekker op je gevoel afgaan, zo te horen weet je heel goed wat je wilt, als ik jou w was zou ik ook wel op het papier het e.e.a. selecteren, je kunt simpelweg niet bij iedere tweejarige die te koop staat gaan kijken. Zel;f vind ik het achterbeengebruik altijd belangrijk, het voorbeen mag iets minder zijn, daar kun je ook nog het e.e.a. aan "rijden" Als het achterbeen maar snel en krachtig is. Ook vind ik dat een dressuurpaard iets moet hebben" the X factor " om het zo maar even te noemen, daarmee bedoel ik een aansprekend hoofd, aparte aftekeningen enz. vergeet niet dat een dressurpaard een indruk achter moet laten in de ring. De bloedlijn staat leuk op de startlijst maar is zodra je groet weer vergeten!
je bent toch dan aan het selecteren(net wat je zegt, je kan niet alles bekijken), maar bij welke namen heb je dan zoiets "DAT MOET IK ZIEN!"
?
..en de slechtste krijgen een GPpaard bij het slachthuis en tussen de beste afstammelingen zit een rotte peer
..ik vond het op zich een goede vraag van de TS..maar nu zie ik eigenlijk alleen maar antwoorden "afstammelingen zeggen niet alles"..ik begrijpt dat wel hoor, maar ik zou ook graag namen willen horen waar je kippevel van krijgt en een onbeheersbare drang krijgt om dat paard te willen zien lopen....
Groetjes Brennie