Un-amie (Amy) gaat voor het sterpredikaat
ik heb ook een box gehuurd
is voor Amy een stuk plezieriger
kan ze lekker gaan liggen als ze wil
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fresco schreef:Op navolging van het andere topic, wil ik wel eens weten welke bokkers er allemaal naar Ermelo mogen en of jullie ook gaan?!
Ik ga in ieder geval wel.
Met Buur's Bo jangles, een d-pony merrie veulen, van Isarco x Eagle.
Met de moeder Eagle x Apollo van Heel (KEUR) ga ik bij de d-pony's bestgaande meedoen.
Ik heb dit keer een box gehuurd, lijkt me wel handig...

Pony heeft een aantal kilootjes teveel, als je zegt dat ie drachtig is gelooft iedereen het vrees ik 
) IBOB gelopen dacht ik, met een 8 voor stap, draf EN galop. Dus ergens zit het er toch wel in, denk ik. Alleen inmiddels is ze 16 (niet dat je het eraan afziet, mijn hemel wat een gifkikkertje!)
(ben d'r ook maar heel even geweest
)
) HOe laat begint die rubriek?

unamie schreef:nog niets ontvangen das laat !![]()
bij deze
geel ring 1
rubriek 25 A aanvang: 9:00 hengstveulens NRA geboren voor 1 mei cat.nr. 086 t/m 091
rubriek 25 B aanvang: 9:20 hengstveulens NRA geboren na 1 mei cat.nr. 092t/m 098
unamie schreef:nog niets ontvangen das laat !![]()
bij deze
geel ring 1
rubriek 25 A aanvang: 9:00 hengstveulens NRA geboren voor 1 mei cat.nr. 086 t/m 091
rubriek 25 B aanvang: 9:20 hengstveulens NRA geboren na 1 mei cat.nr. 092t/m 098
Hopelijk lopen ze wat vertraging op. 
kweenie schreef:De ponyrubrieken zijn pas 's middags. Heb ik even geluk. Die van mij hoeven pas om half 3 en om half 5. Dus wij kunnen wat later weg thuis.
Ik ben trouwens nu al zenuwachtig...
kweenie schreef:Dan moet je wel heel vroeg opstaan.![]()
Daar heb ik dus lekker de tijd voor. Wij gaan pas om een uur of 10 weg.
Aangezien we om 5.00u gaan moeten vertrekken.
dus dat valt nog wel mee
fresco schreef:Arme jullie.....
Wij hoeven er pas om 11.00 zo ongeveer te zijn.
Het bestgaande begint dan om 12.00 en onze Bo hoeft pas om 14.30.
Ik ben trouwens ook al een beetje zenuwachtig, waarom weet ik niet, want het loopt zo als het loopt.
Veel kan ik er niet aan beinvloeden...
Ik wens iedereen enorm veel succes en tot donderdag!
En ojemig vandaag zo knettergek, als ze dat op de keuring maar niet doet. Dan kan ik beter een clinic rodeo rijden geven!