Kommentaar op veulens bij keuring ..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Kommentaar op veulens bij keuring ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 23:54

Tja jammer maar helaas.

Het zou inderdaad prettiger zijn geweest als ze je hadden weggestuurd met het verhaal dat ze niet fris was. Maar ook juryleden kunnen een beslissing nemen, waar je niet geheel blij mee bent, of die ze zelf later ook liever zouden willen terugdraaien. Het blijft een momentopname. Het zijn immers ook maar mensen

_Luziream

Re: Kommentaar op veulens bij keuring ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 20:37

Vandaag op de veulenkeuring geweest een 2 de premie, niet slecht vind ik zelf. Amando zit nu net in een groeispeurt en zijn verhoudingen kloppen niet helemaal. Groot hoofd dunne lange hals en grof gebouwd.
Tja niet moeilijk als de rest kleiner en ranker is.
Hij bewoog goed. Bleef netjes in draf maar was waarschijnlijk zo onder de indruk dat ie zoiets had van mwah...ik maak me nu niet druk hihihi zijn draf was goed erg netjes en ruim. Vond zelf dat er iets meer power in kon.( wat ie thuis dus doet).
Kreeg als commentaar : Goed gebouwd en ontwikkeld veulen. Hals mag iets voller. Achterbeen iets recht? Mag iets meer souplesse tonen.
Ach ik vond het een leuke ervaring om mee te maken, had het zelf nooit meegemaakt. De andere 3 veulens van de fokker waren allemaal eerste premie en 1 mag er door naar CK in EXLOO. Niet slecht dus voor een dagje keuring.
Er werden vandaag ook derde premies of geen premies gegeven.
De allereerste groep van de dag waren allemaal eerste premie!!!
Tja blijft mensenwerk en een momentopname.
Maar stuk voor stuk vond ik dat er mooie veulens bij zaten vandaag.
Zodra ik fotoo's heb plaats ik ze.